woensdag 13 juli 2011

Ik ben aangekomen in mijn tweede gezin, heel toffe mensen. heel relaxed maar toch van plan veel te doen. de 2 dochters (19 en 22) zijn ook heel fijn en er is nog een meisje van spanje in mijn gezin. voor de rest zijn er in het naburige dorp nog 7 andere studenten dus ik zal me niet vervelen. morgen is er een poolparty hier voor al die andere studenten en zondag gaan we naar iemand anders zijn huis en moet iedereen een gerecht maken en zullen er dus gerechten zijn van 9 verschillende landen.

3 opmerkingen:

  1. Je krijgt het dan alweer zeer druk. Leuk dat er zoveel internationale studenten aanwezig zijn.

    Maak maar wat lekkers klaar zondag. Ik zal nog wat recepten doorsturen per mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lotte, je bent opnieuw met je gat in de boter gevallen. Zit er toevallig ook een Chinees/Chinese in die internationale studentengroep ... dan kan je al wat oefenen.
    Geniet er van en stuur ons aub een beetje zon want hier is het winter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha helaas geen chinees in canada.. ik zal mijn best doen voor de zon en tot dan geniet ik ervan ;D

    BeantwoordenVerwijderen